Apr/mei: Marketingcursus Vallei Proef Lokaal

Ben jij agrarisch ondernemer en wil jij consumenten laten genieten van heerlijke, verse en gezonde producten uit de regio? Dit voorjaar start Vallei Proef Lokaal met een nieuwe marketingcursus voor boeren die lokale producten onder de aandacht van de consument willen brengen. Vorig jaar hebben 18 agrarische ondernemers uit de regio en omgeving meegedaan met deze cursus.

 

Vallei Proef Lokaal is een project van Regio Foodvalley dat zich richt op het bevorderen van lokale voedselproductie en consumptie in de regio. Door samen te werken met lokale boeren en producenten, willen we de lokale voedselketens versterken en een duurzamere voedselvoorziening creëren

 

Wilj jij weten hoe je jouw product(en) rechtstreeks onder de aandacht van de consument moet brengen? Dan is de marketingcursus van Vallei Proef Lokaal wellicht iets voor jou. Deze cursus helpt je bij het (online) zichtbaar maken van jouw producten. De startdatum van de cursus volgt nog. Houd de website Vallei Proef Lokaal in de gaten https://valleiproeflokaal.nl/lokaal-eten/doe-mee-met-valleiproeflokaal

 

Inspiratie
Lees het verhaal van kalverhouder Karin van der Vliert uit Scherpenzeel. Zij vertelt over haar deelname aan de marketingcursus die zij vorig jaar heeft gevolgd en de plannen om een streekwinkel te openen op het erf.

https://groei.regiofoodvalley.nl/groei-10/valleiproeflokaal    

Blijf op de hoogte

Asset 7 Meer nieuwsberichten

Varkens in de strooiselstal

Varkenshouders vertellen hun verhaal op het eigen bedrijf, in samenspraak met collega’s, wetenschappers en andere experts. In een soort Roadshow wordt langs verschillende praktijklocaties in