Kennisbrochure De Nieuwe Boerderijwinkel

Kennisbrochure De Nieuwe Boerderijwinkel

Een boerderijwinkel kan het netto resultaat van een agrarisch bedrijf behoorlijk verhogen, doordat een deel van de eigen productie zonder tussenschakels rechtstreeks aan de consument kan worden afgezet. Maar veel van het succes van een boerderijwinkel hangt af van de lokale markt. Zit de boerderijwinkel op een gunstige plek, dicht bij consumenten? Weten die consumenten de winkel te vinden (marketing)? Zijn er veel concurrenten in de buurt?

Deze brochure wil een bijdrage leveren aan het verbeteren van de professionaliteit en het rendement van boerderijwinkels. De belangrijkste vragen die in deze publicatie aan de orde komen zijn:

  • Wat verwachten consumenten van een boerderijwinkel? Waarom komen ze op de boerderij hun inkopen doen? En welk assortiment stellen zij op prijs?
  • Ken je je klanten? Richt je je op de juiste doelgroep?
  • Hoe zet je het verhaal neer over jouw bedrijf en jouw producten? Waar zit jouw passie en hoe breng je die over?
  • Hoe kun je het verschil maken?
  • Hoe richt je jouw boerderijwinkel optimaal in?


Lees de brochure hier.

Blijf op de hoogte

Asset 7 Meer nieuwsberichten

Webinar Plattelandstoerisme, kans of uitdaging

Overweegt u iets te gaan doen met plattelandstoerisme? Denk bijvoorbeeld aan een mini-camping, glamping, bed & breakfast, groepsaccommodatie, aanbieden van activiteiten, proeverijen, workshops of een