4 november 2020, 20.00 uur
Promotie van regionale producten en bewustwording
Hoe gaat de promotie van regionale producten en bewustwording over regionaal voedsel en korte ketens? Wat werkt bij initiatieven en collectieven en hoe kunnen we dat versterken?
Deze online sessie van het Gelders Kennisnetwerk Voedsel op woensdagavond 4 november is een verdieping op De Gelderse Keten Sessie van 5 oktober en gaat over de inzet van regio’s, initiatieven en andere partijen om de bewustwording over en verkoop van regionale producten te vergroten.
Wat doen we in deze online sessie op 4 november?
– Leren van een voorbeeld uit de praktijk: hoe pakken deze Gelderse initiatiefnemers promotie en marketing aan?
– Inzichten opdoen: waarom is het bij chefs, retailers en consumenten eigenlijk nodig om bewustwording te creëren over de herkomst van ons voedsel, over regionale producten en korte voedselketens?
– Verkennen wat de eventuele meerwaarde is van een streekkeurmerk.
– Kijken wat de landelijke campagne #SupportYourLocals heeft gebracht.
– Onderzoeken wat we (samen) kunnen doen om de aandacht en bewustwording verder te versterken.
Meer informatie en aanmelden: https://www.gelderskennisnetwerkvoedsel.nl/2020/10/14/4-november-2020-promotie-en-bewustwording-in-de-korte-keten/